wtorek, 18 grudnia 2012

CANDY!!!

Witam serdecznie, 
ostatnio napisałam 100 posta. 
tak jak obiecywałam, po 100 organizuję u siebie
 malutkie CANDY przydasiowo-niespodziankowe.

organizuję ROZDAWAJKĘ po raz pierwszy, ale mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

oto przedsmak tego, co przygotowałam dla was



Kilka metrów tasiemek i wstążek, sznurki, koraliki, papiery 30x30, papiery 15x15, karton wizytówkowy, bazy kartek C6, tekturki, mnóstwo guziczków różnorodnych, raczej pastelowych, magic, pędzelki, stickersy, kółka do albumu, kolczyki i bransoletki wydłubane przez mnie oraz inne dodatki, dodawane w miarę przybywania chętnych:)

MaM NADZIEJĘ, ŻE TAKOWYCH NIE ZABRAKNIE:)


Zasady mojej zabawy:

1. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie.
2. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do moich obserwatorów.
3. Podlinkuj banerek o candy na swoim blogu, bądź napisz o tym w osobnym poście.
4. Zabawa potrwa do 20 STYCZNIA , do północy. Wyniki ogłoszę 21 STYCZNIA, w DNIU URODZIN MOJEJ MAŁGORZATKI ( która, jak myślę z przyjemnością zajmie się losowaniem zwycięzcy)
5. 1 osoba, która zostanie wylosowana, dostanie paczkę słodkości. 
6. W związku z tym, że moja córcia będzie obchodziła DRUGIE urodzinki, dodatkowo wyłonię 1 osobę, która dostanie upominek-niespodziankę biżuteryjną ZA KOMENTARZ, KTÓRY NAJBARDZIEJ MI SIĘ SPODOBA.

26.12.2012r. :)

zgodnie z obietnicą dodaję coś nowego...

papierowe serwetki, lekko wytłaczane, z motywem kwiatowym, delikatne i świetnie nadające się do karteczek:)



149 komentarzy:

  1. ja pierwsza....ja pierwsza...
    hm..rzadko zdarza się że pierwsza osoba wygrywa. Chyba dlatego nie ma jeszcze żadnego komentarza.To może za odwagę los do mnie się uśmiechnie?
    Przygotowałaś cudne candy. A korzystając z okazji życzę
    RADOSNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  2. AAaah, oszalałam na widok tych kolczyków i bransoletek - przez całe życie tyle nie miałam,a Ty w jednym candy to rozdajesz! Cudowne śliczności - piszę się z radością :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale slodkosci pyszniutkie!!:D zapisuje sie oczywiscie,bo jestem bardzo lakoma na te bransoletki wydlubane przez Ciebie :D i na przydasiowce:D:D hyhhy, ladnie zabki szczerze :) i juz wykonuje taniec-przyciaganiec, zeby coreczka wiedziala ktory los wylosowac^^,no moj oczywiscie!!!! :D przepraszam za moja nieiwedze, alez jestem strasznie ciekawa, co to sa te paleczki czerwone?
    aaa i gratuluje mianowania na admina na Skrapujacych Polkach :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, zapomnialam zostawic linka do mnie gdzie wisi twoj banerek w pasku zabaw:)
      (to przez te dlubance,chcialam je jeszcze poogladac i tak sie spieszylam...)
      http://fioridifantasia.blogspot.it/

      Usuń
  4. To i ja się zapiszę. Właśnie organizuję u siebie zabawę z tej samej okazji:) Też pierwszą na moim blogu. I jeszcze coś wspólnego - rozpoczęłyśmy blogowanie w tym samym miesiącu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przyda się, przyda się. Zgłaszam swój udział w zabawie. Z przyjemnością dołączyłam do obserwatorów bloga. Piękne prace - jest co oglądać i podziwiać. Podlinkowany banerek pod hasłem 'Candy u Miśkowej' umieściłam na bocznym pasku bloga http://papierinozyczki.blogspot.com/
    A teraz czekam na szczęśliwą rączkę małej Małgorzatki.
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  6. z przyjemnością stanę w kolejce po takie cuda:) banerek w poście i zakładce candy:) pozdrawiam cieplutko i Wesołych;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu współczuję, tak zwane "terrible two", jesteśmy właśnie w trakcie. Uparciuch Helenka całuje Małgorzatkę. Nie wiem, co to będzie jak zaczną dojrzewanie. Z domu się wyprowadzę:)
    Pozdrawiam
    Banerek na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce po wspaniałe słodkości. Kiedyś szczęście musi sie do mnie uśmiechnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle wspaniałych cukierasków!!! Oczywiście bardzo chętnie się zapisuję do zabawy,:) Żałuje, że wcześniej nie trafiłam na tego bloga, zatem z ogromna przyjemnością zostaję obserwatorem:) Pozdrawiam:)
    http://weronkaa84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochna, to ja Twojej Księżniczce Małgorzacie życzę prawdziwego zamku, prawdziewgo księcia, prawdziwego balu i prawdziwie królewskiego życiz. Tobie zaś lepszego Nowego Roku, obfitującego w nowe siły, pomysły i spełnione marzenia. =*
    Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne cukiereczki :) Mam nadzieję, że trafią właśnie do mnie... Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne candy i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Grzecznie staję w kolejce, przepiękne papiery wogóle wszystko jest cudne, obserwatorem chętnie zostaję i z miłą chęcią będę podpatrywać Twoje dzieła, baner już podpięty: http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie i życzę samych wspaniałości w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się do zabawy bo napewno warto
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja chętnie stanę w kolejce po takie słodkości :) Małgosiu, Słoneczko wylosuj ciocię Martę :) Wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj :) Trafiłam do Ciebie przypadkiem ale jeśli pozwolisz to zasiądę wygodnie w fotelu i rozgoszczę się u Ciebie bo jest tu strasznie miło. Staję więc grzecznie do kolejki i będę częściej zaglądała :) Tworzysz piękne prace :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez się z chęcia zapiszę. Piękne słodkości przygotowalas. Zapraszam do mnie na bloga http://ewelina-scrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja też się ośmielam zapisać na Twoje Candy.
    Informacja u mnie na blogu: http://evebellart.blogspot.com/ (w pasku bocznym)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu twórczych, nowych i zaskakujących pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. och co za wspaniałości! mam koleżanke która nie bloguje ale rónież tworzy prześliczne kartki i gdybym miała szczęśćie tu taj wygrać to na pewno bym jej podrzuciła troszkę materiałów bo ja bardziej w biżuterię i decupage :) na pewno sprawiłąbym jej troszke radości w te szare dni

    pozdrawiam mrumru89@gmail.com

    banerek umieszczam u siebie po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział! Banerek zamieszczony i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy, a i poobserwuję z nie mniejszą ochotą. Pozwolisz, że poszperam troszkę u Ciebie, z pewnością znajdę coś dla siebie.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    Banerek już jest na http://roznosci-vivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne candy! Piękne przydasie, zgłaszam się!!!! obserwuję, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Marto, gratuluję SETKI i wierzę że to dopiero początek :) Życzę TYSIACA I JEDNEGO twórczych pomysłów, które zrealiujesz i pokażesz nam w kolejnych setkach postów.

    Dla Małgorzatki uściski... wszak to juz za niecały miesiąc drugie urodzinki. Pomyśle o Was ciepło tego dnia, bo i u nas 21 stycznia huczne urodziny- 3! mojego synka Jędrusia. Dumam jaki by tu tort wymysleć dla Niego. w ubiegłym roku zrobiłam misia z balonikiem, na roczek miał samochód i wóż strażacki.... A oprócz tego jadalnego tortu "chodzi " za mna tort scrapowy- z pudełeczek, które będą podziekowaniem dla gości za przybycie. Wypstrykam się pewnie przy tej okazji z moich papierków i przydasi, więc tym chętniej przyjmę Twoje śliczności, aby w moim scrapowym kufrze nie było pusto.
    Polecam sie zatem uwadze Małgorzatki :)

    pozdrawiam
    Szcęsliwego Nowego Roku
    evi z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce do losowania, banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy
    Młodej życzę wszystkiego co najlepsze, żeby zdrowo rosła i twórczo się rozwijała
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się zapisuję :-) Pobuszowałam troszkę po blogu i z chęcią zostanę tu dłużej bo tworzysz piękne i różnorodne prace :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne candy, zapisuję się i ja ;)
    jako że jestem maniaczką "kartkową" papierki są super, ale też mnie kuszą bransoletki, szczególnie te kręcone ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się na candy:) Chciałabym być tą szczęsciarą i otrzymać od Ciebie te cuda! Ale z moim szczęściem to różnie bywa;/
    A jeżeli masz ochotę na Panią Miś na moim blogu to serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam sie w kolejce za tymi pysznymi smakołykami....a przyszłej solenizantce życze tyle prezentów ile tu ludzików sie zapisze....a co tam, niech będzie dwa razy tyle, ile tu sie nasz zapisze:) samych uśmiechniętych dni, pełnych słoneczka w serduszku.....twórczego talentu po mamie....i takich chwil jak jest dzień urodzin- każdego dnia!:) buziaki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ cudeńka:) i z mini to raczej nie mają nic wspólnego:)Z ogromną nadzieją ustawiam się w kolejce:) Gratuluję 100 posta! To ładniutki wynik:)A malutkiej życzę samych słonecznych i uśmiechniętych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj, dodałam informację o Twoim konkursie na www.kramikzcukierkami.blogspot.com

    Tworzę tam listę CANDY i rozdawajek, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłączam się do rozdawajki. Jestem łasuchem, przepadam za słodyczami, a na Twoje mam wielki apetyt:-)
    Pozdrowienia dla Małgosi ode mnie, a także od mojego prawie już dwu letniego Adasia.

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja wchodzę w grę , podlinkowany blog na kamira90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale rewelacyjne przydasiejki !!! Ja też wezmę udział! Banerek już jest na moim blogu :) Zapraszam do siebie:
    http://szezlaczek.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    P.S. Tworzysz piękne prace! Bardzo inspirujące i takie z sercem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią ustawiam się w kolejeczkę. Blog dodany do obserwatorów :) Śliczne rzeczy robisz więc i to chętnie uczyniłam. Banner oczywiscie na www.revi-art-hm.blogspot.com
    A dla córeczki najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzinek.. ja właśnie czekam na narodziny mojego synka... to już na dniach i coś mu się nie spieszy na ten świat :)
    Pozdrawiam ciepło
    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkiego naj dla córeczki!!! dwa latka to już coś pewnie "pomaga" Ci w posprzątaniu wszystkich półek z regału:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Łooo ale te bransoletki są śliczne!!;) Chętnie się zapiszę ;)
    Pozdrawiam!
    http://takiemojewytworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie tu nie może zabraknąć ! :) Takie cudowność chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. Małgorzatkę pięknie proszę
    Aby wybrać mnie zechciała
    Uśmiech piękny jej przynoszę
    I szczęśliwa będę cała
    Kiedy jej śliczne rączęta
    Wylosują tą karteczkę
    Gdzie Trojanda się wpisała.

    Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam i z przyjemnością biorę udział w tak fantastycznym Candy i dodaję do obserwowanych:) Jestem imenniczką Twojej córci i chciałabym jej życzyć najlepszego życia jakie tylko można sobie wymarzyć, wśród życzliwych ludzi i w otoczeniu samych przyjemnych zdarzeń. Banerek zamieściłam na moim blogu http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam Ciebie i Małgorzatkę i życzę Wam spełnienia marzeń w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przydasie wspaniałe,szkoda by była wielka nie stanąć w kolejce po te słodkości,
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO SPODE TATER
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne, pozdrawiam Córę i już sto lat na urodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wkomponuję się w kolejkę i rozgoszczę się na blogu.Melduję, że warunki spełnione i reklamuję candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Martuś kochana - Twoja córeczka to już duża dziewczynka , poznająca świat swoimi małymi oczkami .Dlatego życzę Jej , żeby świat był zawsze ciekawy i przyjazny.
    A szczęście uśmiechało się do Niej codziennie.
    a przy okazji pisze się na to wspaniałe urodzinowe CANDY .
    I zapraszam za kilka dni na zapisy do mnie.

    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pozdrawiam z nowym rokiem :)
    I dołączam do zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :) Masz przeuroczy blog. Życzę córeczce wszystkiego najsłodszego :) To wielkie szczęście mieć taką mała księżniczkę :)

    http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2013/01/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  48. to ja też się zapisuję :) minajuveler.blogspot.com
    a Twojej Córce życzę dużo uśmiechu i radości:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnościa zapisuję sie na to candy

    zapraszam równiez do siebie:)

    Pozdrawiam Kasiulka

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. Najbardziej podobają mi się z Twojej kolekcji papiery. One są jak
    P- papuga
    A- aparat
    P- piłka
    I- indyk
    E- elementarz
    R- rower
    Y- PapierY To wszystko co lubie (oprócz igły, indyka i elementarza)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wymyślam w komentarzu, bo bezpośrednia ze mnie osóbka, liczę na szczęśliwy los :D W końcu mnie trafi, na pewno... :]
    Przesyłam też życzenia córeczce, niech rośnie twórcza dusza :)

    OdpowiedzUsuń
  52. banerek na blogu zapraszam :)
    córeczce duzo zdrówka i samych słodkich dni:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  53. Mikołaj w grudniu o mnie zapomniał, więc może w styczniu będzie miał przebłysk pamięci:)
    Wymogi spełnione, banerek na http://kilkascian.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja z przyjemnością się zapiszę, wspaniałe słodkości przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Och, jakie to by było szczęście tu u Ciebie wygrać.
    Mój blog - http://www.inspiracjednia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. W kolejce się ustawiam grzecznie i życzę sobie szczęścia w losowaniu :). Cudeńka przygotowałaś i jeszcze dodatkowo te serwetki... oh z niecierpliwością czekam na wyniki. Banerek u mnie na blogu - Zapraszam http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja staję w kolejce. 2 lata piękny wiek! Dużo zdrówka dla młodej damy. Spełnienia wszelkich marzeń i samych słodkości w życiu! A jakby panienka potrzebowała przystojnego kawalera to mam dla niej przystojniaczka. Nawet dwóch - do wyboru do koloru. W zależności czy lubi oczy "czornyje" czy "błękitnyje" ;) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce i grzecznie czekam na losowanie :)
    Szczęśliwego NOWEGO ROKU życzę i dużo inspiracji na ten 2013 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dopisuję się :) Świetne przydasie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.trzyrazyer.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też z miłą chęcią się zapisuję, moja starsza córka w grudniu skończyła 10 lat, czas leci:) (mamy 3, a najmłdosza ma 1,5roku).
    Twojej zyczę bezstroskości dzieciństwa, na powazne sprawy przyjdzie czas...

    OdpowiedzUsuń
  61. Dopisuję się do kolejki, super nagroda, baner znajduje sie na http://www.mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Smaczne te łakocie! Więc chciwie wyciagam łapki w ich stronę :)
    Pozdrowienia dla styczniowej solenizantki - też jestem ze stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię moją wyobraźnię,
    bo w mej głowy tworzy baśnie...
    Kolorowe, kolczykowe i broszkowe.

    Kwiatki, wstążki i guziczki
    wiszą w uszach tej Różyczki i Moniczki,
    bo biżuteria ważna jest dla każdej Panieneczki.

    Kiedy widzę Twoje Candy,
    w mojej głowie rosną Andy
    -pomysłowe i różowe.

    Gdy me myśli są jak Andy,
    mają pomysł: WYGRAĆ CANDY!
    Wykorzystać trzeba z głową,
    te przepiękne rzeczy - myśli mówią.

    Mam nadzieję, że los uśmiech do mnie strzeli,
    Gdy w Małgorzatki rączki się wcieli :)


    Ale sobie nawymyślałam!! Piękne rzeczy i zgłaszam się!

    Baner dodany na moim blogu: miloyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się ustawiam po te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście z chęcią wezmę udział co prawda jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale spróbować zawsze można. Może akurat teraz mi się poszczęści. Rzeczy które przygotowałaś są cudowne ;D
    ;) Oczywiście wszystkiego najlepszego dla córeczki ;)

    Banerek dodałam http://monika--blog.blogspot.com/ tyle ze ja dopiero założyłam bloga, więc ode mnie raczej nikt nie trafi na tą stronę. ;/ Więc Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :) moc uścisków dla Cibie i Twojego słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam!Informację umieściłam na blogu w pasku bocznym,obserwuję bo jest pięknie.Jak zobaczę kiedys przejazdem to światełko w oknie u ciebie nad ranem,to wpadnę na wczesną poranną kawę.Pozdrawiam:)Zapraszam na odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się z przyjemnością :) banerek daję na bocznej szpalcie u mnie :) a obserwatorem zostanę na zawsze bo chciałabym się w końcu nauczyć ozdabiać karteczki a jak uczyć się to od najlepszych ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie zapisuję się na te słodkości może szczęscie usmiechnie sie do mnie poraz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję 100 wpisów i życzę kolejnych setek, a nawet tysięcy :D Hojna rozdawajka, więc chrapka tym większa... Najlepsze życzenia dla Ciebie i Małgorzatki!!!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: karteczki.aneczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Chętnie przyłączam się do zabawy :-) Gratuluję talentu i pięknych prac :-)
    Banerek na: http://tworczakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. No i JA w kolejce się ustawiam :D
    Twój banerek pod tym linkiem: http://boskiebransoletki.blogspot.com/ wisi sobie :) A ja myślę jak tu fajnie! Jaki talent Pani ma! I zagoszczę tu na dłużej by pomysłów parę brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się i zgłaszam do różnych konkursów. Ani razu nie wygrałam, ale to nie powstrzymuje mnie przed braniem udziału w kolejnych i jeszcze następnych losowaniach. Przecież do odważnych świat należy :)
    notka o konkursie już jest: http://by-nika.blogspot.com/2013/01/losowanie-u-miskowej.html
    Obserwuje !
    XOXO Nika :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Grzechem byłoby nie skorzystać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Przecudne candy! Od razu parę rzeczy wpadło mi w oko. Byłoby mi bardzo miło, gdyby udało mi się coś wygrać, toteż chętnie się zgłaszam :)

    Losowanie 21 stycznia - data dla Ciebie bardzo wyjątkowa. Pewnie dużo radości sprawia Ci patrzenie jak Twoja mała córeczka rośnie i poznaje świat. To piękny czas :) Życzę Tobie i Twojej Małgorzatce (bo przecież to trochę takie Wasze wspólne święto :) samych cudownych chwil w życiu oraz wielu wspólnych wzruszeń i uśmiechów :)
    Czasu do urodzin jeszcze trochę zostało, ale może jak zaczniemy życzenia składać wcześniej, to więcej się spełni? ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ach jak tak patrze na liczbę osób które się zgłosiły, widzę, ze moje szanse są małe i to bardzo małe ;/

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj!Przepiękne prezenty!!!
    I ja się zgłaszam, banerek już wklejam:)

    Z okazji urodzinek- życzę Twej Córusi dużo zdrówka, aby rosła i poznawała świat zawsze w otoczeniu życzliwych jej osób. Aby dzieciństwo było beztroskie i szalone, aby z wiekiem odnalazła własne pasje i miłość, bo dzięki nim życie nabiera właściwej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się !
    Obserwuje jako: Flower of hope <3
    Banner: Jest.
    Ja, flower of hope <3, padam Ci do stóp,
    i wesoło śpiewam o życzeniach mnie wam,
    i prosto twojej córci mówie:
    Szczęścia, zdrowia i miłości niech dziś u Ciebie zagości.

    OdpowiedzUsuń
  80. Przybyłam i ja !
    Pozwoliłam sobie dołaczyć do grona obserwatorów przy okazji trafiłam na candy i bransoletką się nie oprę o nie!
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Patrzę na ten ogromny talerz ze smakołykami, które przygotowałaś i aż ślinka mi cieknie ;) Same delikatesy, idealnie skomponowane, z wyczuciem przyprawione... Oj schrupałoby się je w całości... Stoję przy Twojej szybie wystawowej i wzroku od słodkości oderwać nie mogę. Nawet wrzuciłam ich foteczkę do mojej kuchni, ale zdjęcie tylko podsyca apetyt na przygotowaną przez Ciebie ucztę ;) Pozdrawiam cieplutko i przesyłam kontener całusków dla solenizantki ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Dużo słodkości, dlatego sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja również chętnie wezmę udział :) Przydasi nigdy dość :) a bransoletki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  84. banerek już widnieje na moim blogu więc ustawiam się w kolejkę! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po słodkości:) Ja co prawda nie obchodzę urodzin, ale też urodziłam się 21 stycznia jak Twoja córka tylko 25lat temu:) Banerek wisi:) Pozdrawiam i zapraszam http://projektujetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Smerfnie się zapisuję ;-) jestem łakomczuchem więc na takie słodkości chętnie się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: crazy_24
    e-mail: kamila9813@gmail.com
    Baner na blogu: http://crazy24-blog.blogspot.com/
    Czterdzieste rozdanie w którym biorę udział więc może teraz mi się poszczęści i chociaż raz wygram. ;) A jeśli nie to moze mogłabym liczyć na jakąś nagrodę pocieszenia np bransoletkę ;D?

    A Małgorzatce życzę wszystkiego najlepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. ale słodkości !! Staję w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  89. chętnie poobserwuję koleżankę zza miedzy :). Mam nadzieję, że w realu też się spotkamy na jakimś małym spacerku z dziewczynkami. Dla Twojej Małgorzatki składam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe, niech Ci zdrowo rośnie. A słodkościami chętnie się poczęstuję, może malutkie rączki wylosują akurat mnie :). Pozdrawiam serdecznie z Gliwic i zapraszam na mojego bloga i oczywiście candy :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Jestem również chętna , bo dziś odkryłam co to Candy .. Cóż dopiero niedawno założyłam też bloga... odkrywam dopiero uroki życia wirtualnego ... Moja córcia tez miała niedawno (29.12.) swoje 2-urodzinki oj działo się działo .... ( można podpatrzeć na blogu ) http://kartkomaniaczki.blogspot.com/search/label/rodzina . ) banerek też tam się pojawił .Przy okazji beztroskiego dzieciństwa dla Małgosi. Ciekawa jestem jak daje sobie Pani radę ze swoją pasją i małym dzieckiem , bo ja mogę tworzyć tylko nocą ... Moje maleństwo jest bardzo żywiołową istką i chce być ciągle w kręgu zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  91. zapisuje się na takie wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  92. spróbuje szczęścia chociaz przy takiej ilosci chetnych to marne szanse , ale raz sie zyje...

    OdpowiedzUsuń
  93. wspaniałe cukieraski ;d
    Chciałabym je przygarnąć ;d
    banerek w pasku bocznym :)
    http://tajemnicza18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się,
    baner na modeliniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Dużo nas ale nie ma się co dziwić bo cudeńka chcesz nam podarować :).

    A, że jestem sroczką biżuteryjną i przydasiową z wielką chęcię zapisuję się na candy u Ciebie :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ha!! Przypadł mi 101 komentarz.. jak 101 dalmatyńczykowi;p
    A tak na poważnie.. gratuluję 100-ki.. oraz życzę kolejnych;)
    A teraz zaczaję "maszynę losującą".. hokus, pokus.. i ...

    OdpowiedzUsuń
  97. ohohohoh te karteczki sa przepięeknee! były by idealne do szkatułeczek origami które robię ihihihihi :)
    Oczywiście wezmę udział w twojej zabawie~~ ostatnio się wkreciłam mocnow takie zabawy^O^

    OdpowiedzUsuń
  98. powiem ci, że długa ta lista.pewnie mam małe szanse wygrania, ale kto nie ryzykuje ten nie wygrywa. więc zapisuję się na te wspaniałe cukierasy :).
    nie jestem żadnym poetą więc nie umiem za bardzo słodzić , więc staję grzecznie w kolejce (jak za PRL-u) z karteczką z numerkiem i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się. Super candy :)
    Obserwuje i baner na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuje się się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się, bo widzę takie cudeńka do wygrania. : ) Teraz trzeba tylko liczyć na szczęście. ; )

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się. Lubie eksperymentować z różnymi formami rękodzieła: haft, szydełkowanie, kolczyki i inna biżuteria. Nawet próbowałam robić LO i spodobało mi się:) Chciałabym spróbować z profesjonalnymi materiałami, bo jak na razie używam kolorowych karteczek do notatek.
    Banerek jest na www.kociafarma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. ja rowniez sie zapisuje, wspanialosci rozdajesz. Duzo zdrowka i buziolkow dla corci z okazji urodzinek:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  104. Biorę udział oczywiście :) Przydałyby mi się nowe materiały do stworzenia zeszytu . Również robię bransoletki ale twoje są cudne .

    OdpowiedzUsuń
  105. Jestem 111 osobą... try takie same cyferki... to jakby 3 nagrody, które rozdasz :) ii może także mi sie poszczęści :) Jeśli to Urodziny, to życzę Małgorzatce dużo uśmiechu i beztroskiego szaleństwa w objęciach rodziców...życzę także dobrego nastawienia już od najmłodszych lat, by szła w podskokach przez życie nawet wtedy gdy napotkają ją wyboje i wielkie kałuże deszczu...

    Obserwuję jako : NieuczesanyMotyl
    mail: salineczka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  106. długa kolejka, ale chyba warto spróbować :)

    obserwuję i dodałam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wszystkiego najlepszego dla córeczki i dużo zdrowia ;)

    Obserwuję jako: czekoladowa
    Baner na blogu: http://czekoladowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Ledwo dotarłam na koniec tej kolejki i już sama nie pamiętam co miałam napisać. Wspaniałe candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. No nareszcie i ja mogę się zapisać. Supper Candy

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się. E-mail: marcela32@onet.eu
    Wspaniałe candy! Tyle różnych rózności, że powstaną z tego prześliczne kartki i obrazki, a nawet biżuteria...

    OdpowiedzUsuń
  111. Ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki candy:)
    http://mojescrapy.blog.pl/2013/01/12/candy-w-kreatywnej-krainie-u-miskowej/

    OdpowiedzUsuń
  112. łał, ale długa kolejka. Candy superowe, więc też spróbuję szczęścia :)
    pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. serdecznie gratuluję dwuletniego stażu i życzę wielu kolejnych pięknych i twórczych rocznic :)
    pozdrawiam! juliettqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. 100 postów, to już coś :) Nagrody są świetne, dlatego też i ja stanę w tej kolejce długiej jak pociąg albo i dwa pociągi ;)

    A ty taki mały żarcik na rozluźnienie :) :

    Nauczycielka pyta dzieci:
    - Jakie warzywo sprawia, że oczy łzawią?
    - Kalarepa, proszę pani - wyrywa się z odpowiedzią Jasiu.
    - Nie Jasiu, zapewne miałeś na myśli cebulę.
    - Nie, proszę pani. Pani chyba nigdy nie oberwała kalarepą po jajkach.
    :D

    Idę wstawić banerek do siebie na bloga i jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie, w którym sa nagrody kosmetyczne ;-)
    Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy !

    OdpowiedzUsuń
  115. Dodaję, zapisuję się , linkuję i czekam
    Liczę na zwrotne obserwowanie mojego raczkującego bloga http://palipaspa.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  116. Nie można ominąć takich słodkości.... ustawiam się grzecznie w kolejce.. i czekam z niecierpliwością na losowanie...
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  117. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudne bransoletki zrobione przez zdolną dziewczynę ;) Ustawiam się na końcu kolejki i licze na łud szczęscia :)
    Wszystkiego najlepszego dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Księżniczce Małgorzatce życzę z okazji zbliżających się urodzin, żeby zawsze patrzyła na świat przez różowe okulary - dostrzegała dobro, podziwiała piękno, dawała radość i otrzymywała miłość.
    Królewicz Janek (też dwulatek) przyłącza się do życzeń - zapytany, co chciałby życzyć i co będzie dla małej dziewczynki najlepsze powiedział: "bawienie" - życzymy więc razem beztroskiej zabawy - jak najwięcej i jak najdłużej!
    a mamajanka staje w ogonku po papierki:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Po cichutku i ja ustawiam sie w kolejce po cudowne słodkości... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Zmierzam sobie poprzez blogi
    aż tu nagle boże drogi
    piękne candy zobaczyłam
    aż się sama przeraziłam
    Przydasiowe są tu rzeczy
    ktoś to zrobił nie dla hecy
    Myśle więc to równa babka
    i wysyłam w myślach kwiatka
    by się wszystko układało
    szczęścia by nie było mało
    córci by się zdrowo rosło
    i Cię wszystko nie przerosło.
    Sto lat więc dla twojej niuni,
    a ja staję w kolejuni ;)


    debiutujacapanidomu.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  122. Witam. Ustawiam się w kolejce po jak dla mnie wymarzone nagrody. Są przepiękne i grzechem było by się nie zgłosić. Oczywiście blog obserwuję :) Pozdrawiam

    http://violettxq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Co za wspaniałości !!! :) z przyjemnością się zapisuję i zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. W takim razie 100lat dla małej Małgorzatki! (:
    a że jeszcze malutka, to ma szansę, że za jej życia wynajdą lek na długowieczność (:
    Staję w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki (:

    OdpowiedzUsuń
  125. Ustawiam się w kolejce:)


    Kreatywna Kraina a w niej fajna dziewczyna,
    Co czaruje z karteczek, guziczków i wstążeczek,

    Tu przyklei, tam doszyje, to coś utnie, to znów wbije,
    Każdy parzy się z podziwem, jak się rodzą cuda migiem,

    Bransoletki i karteczki, magnesiki i zawieszki,
    Kompozycji są miliony,Marta- twórca to natchniony:)



    Wszystkiego najlepszego dla Twojej córci.
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    PS. Podlinkowany bannerek jest w pasku bocznym na: http://happyafterblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Prezent dla wygranego bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Kolorowe, piękne kolory, a przy tym zawartość jest wprost przecudowna!
    Nie ważne, kto wygra - ukłon w Twoją stronę za podjęcie się zorganizowania takiej zabawy.
    Zgłaszam się - Artist z bloga: modelinkaartist.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  127. Super słodkości:) Ustawiam się grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  128. ja tez poprosze taka paczuszke:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Ależ kolejka :D nie dziwię się zresztą, bo wspaniałości rozdajesz :)

    Ja również dołączam do obserwatorów i staję grzecznie w kolejce :)

    Twojej córci z okazji 2-gich urodzinek życzę szczęśliwego, radosnego dzieciństwa i pięknej przyszłości :)

    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  130. rewelacyjne prezenty...ja zapraszam do zapisania się po prezent dla córeczki bo u mnie do wygrania lala...

    OdpowiedzUsuń
  131. Chętnie wezmę udział w zabawie, jak również zostanę obserwatorem :) A dla Twojej córeczki wszystkiego co najlepsze z okazji nadchodzących drugich urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Będziesz miała co czytać...;)
    Ja również staję w tym tłumie z życzeniami WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO i wielkim głodem na te słodkości!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  133. kółka spinania papieru!! tego mi właśnie brakuje.. więc szybko Twój banerek u siebie podlinkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Wszystkiego najlepszego dla córeczki :)
    Zapisuję się z checia :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Dużo zdrówka i uśmiechu dla córusi!
    Ja staje w kolejeczce do losowania cukierasów.

    OdpowiedzUsuń
  136. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  137. Witaj, jakie piękności - te papiery, rewelacyjne... Dużo zdrowia dla córeczki, niech rośnie i pomaga mamie - razem wiele wspaniałych rzeczy zrobicie ;)
    http://myartkat.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło w te mroźne ostatnio dni.

    OdpowiedzUsuń
  138. ooo, jeszcze zdążyłam się zapisać :) Super blog i candy:) pozdrawiam serdecznie:)
    Ewelina z efffkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. moje rymy szans nie maja,
    lecz w kolejce tutaj stają
    może wygnam o daj Boże
    to w scrabkach mi pomoże.

    100 lat dla pociechy!!!

    OdpowiedzUsuń
  140. Wow! Ile tu tego... Same cudeńka. Piękne te bransoletki. Może uda mi się coś po raz pierwszy wygrać...

    Pozdrowienia:
    jagoodowo.blogspot.com/
    jagoodowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Wow! Ile tu tego... Same cudeńka. Piękne te bransoletki. Może uda mi się coś po raz pierwszy wygrać...

    Pozdrowienia:
    jagoodowo.blogspot.com/
    jagoodowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń